Сценарії

Пропонуємо Вашій увазі базові сценарії ігор, що відрізняються різними рівнями складності і налаштуваннями устаткування. Також є сценарії розроблені виключно для прекрасних дам. У таких сценаріях кожна крихка і ніжна дівчина може перевтілитися в непереможного суперсолдата. Перевірте себе в грі! Оберіть собі сценарії, по яких хочете зіграти, або запропонуйте свій.

Захоплення прапора

Варіант “А” – легший:

Треба захопити прапор супротивника і принести до себе на базу. Пожвавлюватися можна тільки на своїй базі. Якщо гравець несе прапор і його вбивають – він повинен залишити прапор на тому місці, де його убили. Свій прапор переміщати не можна. Умова перемоги – прапор супротивника на вашій базі.

Варіант “Б” складніший:

Треба зберегти свій прапор у себе на базі, захопити прапор супротивника і принести до себе на базу. Пожвавлюватися можна тільки на своїй базі. Якщо гравець несе прапор і його вбивають – він повинен залишити прапор на тому місці, де його убили. Свій прапор повернути на базу може тільки живий гравець. Один гравець може нести тільки один прапор. Умова перемоги -обидва прапори знаходяться на одній базі.

Чорний ящик

Команда раніше суперників повинна знайти “Чорний ящик” (він замаскований під зелений ящик з-під гранат), доставити його в певне місце і утримувати його для дешифрування даних. Ящик знаходиться на рівновіддаленій відстані від команд. Перш ніж його почати транспортувати, необхідно натиснути зелену кнопку, розташовану по центру лічильника, для того, щоб зупинити час у супротивника.

Як тільки ящик буде доставлений в обумовлене місце -необхідно натиснути свою кнопку, для того, щоб пішов час вашої команди. Забороняється натискати кнопку своєї команди поза встановленим місцем. За таку дію – штраф -у розмірі 30 секунд при підрахунку часу. Ящик транспортувати можуть тільки живі гравці.
Перемагає команда, яка за відведений час, протримає ящик у своєму місці найбільше за часом.

Язик

Дві команди ведуть бій на виживання. Убиті гравці прямують до інструкторів на базу. Боєкомплект обмежений 4 магазини. Завдання знищити в команді супротивника – усіх окрім одного гравця. Захопити цього гравця в полон і доставити собі на базу. По умовному сигналу, який повинен подати полоненик – крик або свист про допомогу, – інструктора активують раніше убитих гравців. Завдання “воскреслих” гравців команди, у якої захопили полоненого, – відбити полоненого і не дати його довести до бази. А у “воскреслих” гравців команди, яка веде полоненого, – вчасно прийти на допомогу як підкріплення.

Контрольна точка

2 команди 5 на 5 починають гру на своїх базах. Між базами на рівному видаленні знаходиться “контрольна точка”, яку треба захопити і утримати. Той, хто перший уривається в “бункер”, натискає свою кнопку на годиннику. Йде відлік часу, в течії якого точка належить команді. Як тільки супротивник захоплює точку. він включає свою кнопку і йде відлік часу у нього. Перемагає та команда, якій точка належала за часом найбільше.

Гра проходить в режимі нон-стоп 15 хвилин.
Убитий повертається на свою базу для перезавантаження і активації, щоб продовжити поєдинок.

Порятунок розвідника

Гравець з команди, яка рятує розвідника, йде в ліс і ховається. Коли буде готова – подає сигнал (свист або голосом), для того, щоб рятуюча команда і що атакує змогли зорієнтуватися, де він знаходиться. Після цього обидві команди поспішають до нього. Завдання рятуючої команди : знайти свого гравця і безпечно доставити до себе на базу. Завдання атакуючої команди: знищити гравця, до того, як він потрапить до себе на базу. Гравець-розвідник не повинен знати, де знаходитися база, на яку його повинні привести.

У усіх, окрім гравця-розвідника, максимальний боєкомплект. А у гравця-розвідника 5 магазинів. Гравець-розвідник помічений білою пов’язкою.

5 флагов

5 прапорів

В центрі ігрового поля розташовані 5 прапорів. Завдання кожної команди зібрати найбільшу кількість прапорів на своїй базі. Умови гри: Прапор несе тільки живий гравець. Одночасно команда може нести не більше за один прапор. Передавати прапор можна – живий гравець живому гравцеві. “Убитий” кладе прапор на тому місці, де його убили. Коли в центрі закінчилися прапори, починається бій за прапори, які знаходяться вже на базі супротивників. Тривалість гри до 15 хвилин. Умова перемоги: найбільша кількість прапорів на базі.
.

 

.

Амазонки

Сценарій спеціально для милих пані!

Жінки проти чоловіків. У жінок 10 життів, у чоловіків 3, ущерб однаковий. Завдання жінок – захопити в полон одного чоловіка і доставити його до себе на базу, щоб зробити рабом. Амазонки повинні знайти табір чоловіків і атакувати його. Убиті чоловіка спрямовуються до умовного місця для повторної активації. Коли залишиться один чоловік – втручається в гру інструктор. Він деактивує чоловіка і переводить в режим живого але без боєприпасів (причому чоловіки його убити не можуть).

Амазонки вирішують, яким чином вони доставлятимуть чоловіка до себе на базу (пов’язаним на носилках або він сам рухатиметься) і рухають до себе на базу. Як тільки починають рух на базу – інструктор подає сигнал і другий інструктор в умовному місці активує “убитих” чоловіків. Тепер завдання чоловіків наздогнати амазонок щоб звільнити свого друга.

У ускладненому варіанті полоненика треба захищати, щоб не вбили.

Знищення бази

Знищення бази

Завдання кожної з команд за відведений час розстріляти базу супротивника, зберігши свою. Щоб розстріляти базу супротивника, необхідно зробити три точні постріли в червоний датчик, встановлений на самій базі. «Мертві» гравці відроджуються від своєї бази. Від неї і отримують боєкомплект (при необхідності).

Охота за головами

У всіх рівна кількість життів, максимальний боєкомплект. Кожен грає сам за себе. На власний розсуд використовує природні укриття і вибирає свою тактику і стратегію. Головна умова – не можна об’єднуватися. Кожен грає сам за себе. Убиті гравці самоактивируются через 2 хвилини, для продовження гри. З моменту “смерті” і до повторної активації у гравців буде час невразливості, в течії якого їм неможливо нанести ущерб. За цей час, гравець повинен досягти точки входу в гру (кожен сам вирішує де вона знаходиться). Гра триває 15 хвилин. Після закінчення часу робиться збір статистичних даних зі зброї для визначення переможця по номінаціях:
– Бувалий (більше усіх убив супротивників);
– Бовдур ( був більше усіх убитий)
– Боягуз (менше усіх був убитий і убив менше всіх).

Инженер

Інженер

В кожній команді вибирається один гравець, який буде”інженером”. Завдання “інженера” “живому” приносити артефакти на свою базу. Ніхто окрім “інженера” не може носити артефакти. “Інженер” може нести не більше одного артефакту за раз. Завдання інших гравців – захистити свого інженера і полювання на ворожого “інженера”. Усі “убиті” гравці воскрешаються на базі і знову вступають в гру. Уразі, якщо “інженера” “убили” у той момент, коли він несе артефакт, він повинен залишити артефакт на місці своєї”смерті”, потім, активувавшись – повернутися за цим артефактом. Умови перемоги: найбільша кількість артефактів на своїй базі.

Поміняти інженера в ході гри можна, але за 3 артефакти. Ці артефакти передаються в команду супротивника.

Оборона

Група з 3-4 чоловіка утримує оборону об’єкту. Це може бути вхід в тунель, колодязь, пагорб, будівлю, кімната і так далі. Боєприпаси у тих, що обороняються обмежені максимальним комплектом. Ті, що атакують – мають наполовину менший боєкомплект. Завдання тих, що атакують – знищити оборону об’єкту за 10 хвилин ігрового часу. «Убиті», ті, що атакують, повертаються на базу до інструктора для повторної активації, і знову вступають убій. Якщо оборона протримається 10 хвилин, то вони перемогли.

Знешкодження бомби цифрової

Грають дві команди. “Терористи” і “Спецназ”.
“Терористи” придумують і вводять у бомбу 8-значный код деактивації бомби, інструктор запускає таймер на ній. Бомба активована! “Спецназ” повинен підібрати код деактивації бомби і її деактивувати. Код підбирає тільки”живий” гравець. Завдання “Терористів” перешкоджати деактивації бомби, розстрілюючи “Спецназ”. “Убиті” гравці активуються на місці старту і знову вступають в гру.

Умови перемоги: “Терористи” перемагають, якщо бомба “вибухнула”. “Спецназ” перемагає – якщо за відведений час їм вдалося деактивувати бомбу.

На лінії вогню

Обидві команди займають оборону в межах видимості один одного, використовуючи природні укриття і ландшафт навколишньої місцевості. По сигналу інструктора починається гра. Завдання – знищити усіх супротивників. Боєкомплект не обмежений. Ущерб зброї диференційований, тобто залежно від класу зброї -міняється його вражаюча здатність. Дозволяється в процесі бою міняти позицію, переходити в настання і відступати. Гра ведеться до повного знищення супротивника.

Полонеників не брати!

9 рота

9 рота

Команда десантників протягом 12 хвилин захищає свою базу від атак душманів.
Завдання душманів: за відведений час знищити базу десантників. “Убиті” душмани відроджуються на своїй базіі, продовжують штурмувати десантників. “Убиті” десантники не відроджуються. Вони переходять на сторону душманів і разом з ними, з їх налаштуваннями зброї, штурмують базу десантників.
У душманів: 101 життя, 7 магазинів по 30 патронів, перезарядка зброї 4 секунди, 1 попадання знімає 25 одиниць життя.
У десантників: 254 життя, в одному магазині 250 патронів і 250 таких магазинів, перезарядка 6 секунд, одне попадання знімає 25 одиниць життя і наносить гравцеві шок 2 секунди (час, протягом  якого гравець не може зробити постріл). Крім того, у десантників в команді є аптечка. Аптечка відновлює 50 одиниць життя за одне застосування. Використати одну аптечку можна всього 10 разів. Аптечка не воскрешає мертвих, вона відновлює життя тільки “пораненим” гравцям.

Лазертаг-футбол

Завдання:
2 команди по 5 чоловік. Необхідно занести м’яч (предмет показаний інструктором-арбітром) у ворота супротивникові, і вистрілити у базу супротивника.
Склад команд і спорядження: в кожній команді по 5 бійців. Самоактивація мертвих через 2 хвилини. Зброя наносить однаковий ущерб – 1 одиницю. Життів у усіх по 4.
Деталі:
Початок гри: обидві команди на своїх воротях спиною до команди супротивника. “М’яч” знаходиться в центрі поля. По сигналу арбітра – необхідно дістатися до “м’яча”, узяти його і занести на базу супротивника і, не випускаючи”м’яч” з рук, зробити хоч би один постріл у базу супротивника, тобто забити гол. Про забитий “гол” просигналізує база пронизливим писком.
Нести “м’яч” можуть тільки живі гравці. Мертвий гравець повинен залишатися на місці “смерті” до самоактивації. Якщо гравець ніс “м’яч” і його убили -то він кладе “м’яч”поряд з собою на землю, і чекає самоактивації.
Передавати “м’яч” можна своїм гравцям у будь-який момент, поки гравець живий. Забирати “м’яч” у супротивника можна, тільки якщо супротивник “убитий”, а “м’яч” знаходиться поряд з ним на землі.
Після “гола” усі гравці міняються своїми воротами, перезавантажуються і продовжують гру по сигналу арбітра. Перемагає команда, що забила найбільшу кількість “голів” за визначений час.

Батарейки

Батарейки

Грають кожний сам за себе. Гравці на початку гри отримують мішечки, в яких знаходиться рівна кількість батарейок.
Зброя у усіх вимикається, гравці розходяться по полю. Через дві хвилини зброя сама активується, і гравець готовий до бою.
Завдання: “убити” іншого гравця, для того, щоб отримати батарейку від “убитого”. “Убитий” гравець, зупинившись на тому місці, де його “убили”, дістає з мішечка батареку і, піднявши її вгору, стоїть нерухомо, до тих пір, поки, хто-небудь з “живих” гравців її не забере. Як тільки у “убитого” гравця забрали батарейку, він може переміщатися у пошуках зручного місця для початку гри, тримаючи зброю піднятим вгору стволом. Як тільки зброя скаже “приготуватися до бою” – гравець знову в грі.
Мета: за відведений час, назбирати якомога більше батарейок.
Батарейку може брати будь-який “живий” гравець, навіть необов’язково той, який “убив”. Якщо у “убитого” гравця батарейку до моменту пожвавлення ніхто не забрав – батарейка залишається у нього.

Міцний горішок

Один гравець проти усіх.
“Горішок” починає гру в довільному місці. Гра починається по готовності “горішка” (він повідомляє про це по рації). Усі інші шукають “горішка” з метою його убити. У “горішка” зброя вбиває з першого попадання, у усіх інших як завжди, залежно від класу зброї. Перемога “горішка” якщо він убив усіх, або якщо протягом 10 хвилин його не убили.

Чек-поинт

Чек поинт

На рівновіддаленій відстані від баз суперників знаходиться чек-поинт. Завдання захопити його, вистріливши підряд три рази в датчик, який розташованийна його корпусі. Чек поинт починає світитися кольором команди, що його захопила. І йде відлік часу, для цієї команди. Як тільки суперник вражає першим пострілом чек-поинт – захоплення збивається, а час перестає відлічуватися. Перемагає та команда, яка найбільший час його утримуватиме. “Убиті” гравці “відроджуються” на своїх базах для продовження гри. Тайм триває 10 хвилин.

Гра на виживання

Кожен грає сам за себе. Боєкомплект обмежений 5 магазинами для автоматів, 15 магазинами для снайперських рушниць і 1 боксом на 250 патронів для кулемета. Завдання знищити усіх супротивників і вижити тільки одному.

Життя і боєприпаси не відновлюються.

Дозволяється використати будь-яку тактику бою окрім об’єднання в команди, дозволяється використати природні укриття і рельєф місцевості для ведення вогню посупротивникові. Кожен розраховує тільки на себе.

Охота на покемонаОхота на покемонов

Сюжетна гра, тривалістю 2-3 години.
Дві команди намагаються убити покемона і заволодіти артефактом, який у нього знаходиться. При цьому цей артефакт необхідно доставити собі на базу.
Покемони кожного разу з’являються в різних місцях, недаючи нудьгувати командам.
Покемона не так просто знайти, і не просто убити, оскільки він активно відстрілюється.
Для швидшого виявлення покемонов радимо використати засоби зв’язку – рації, симафоры, мегафони.
Перемагає команда, яка в ході гри доставила до себе на базу найбільшу кількість артефактів.

Диверсия

Основне завдання:
“Штурмовики” повинні увійти до зони покриття радіосигналу для активації закладеного радіофугасу. Активувати радіофугас і хоч би одному штурмовику живому повернутися до себе на базу. “Оборона” повинна не допустити активації радіофугасу. (Якщо виконання завдання буде занадто легким – можна буде ускладнити. Необхідно буде спочатку встановити радіофугас, потім відійти на безпечну відстань і його активувати).
Другорядне завдання:
після вибуху фугасу і знищення бази оборони -знищити усіх бійців оборони і повернутися до точки евакуації (до своєї бази). Час на виконання завдання: 30 хвилин. Якщо після закінчення 30 хвилин, радіофугас не підірваний – команда оборони зараховує собі перемогу.
Склад груп і спорядження :
Штурмовики: + зброя має посилений ущерб і знищує супротивника з 2-х попадань, час невраження відсутній, “нокаут” 0,5 сек (окрім ПП “Инспар” – там 2,5 сек), 4 штурмовики (будь-яких 4 одиниці, на розсуд команди, з: 1 снайпер, 1 кулемет, 2 автомати, 1 пістолет кулемет), 1медик, облаштування дистанційного підривання радіофугасу, боєкомплект подвійний не поновлюваний, кількість життів 154% окрім медика – у медика 105% життя.
Оборона: + зброя має диференційований ущерб (Инспара -25%, АКСУ і М4А1 по 30%, кулемет 40%, Снайпер 45% час невраження відсутній, “нокаут” 0,5 сек (окрім ПП “Инспар” – там 2,5 сек) – 5 бійців штурмовиків), база реаніматор, пункт поповнення боєзапасу. боєкомплект поновлюваний в пункті поповнення боєзапасу кількість життів 103%.
Деталі:
Штурмовики:
Активація мертвих гравців здійснюється в місці старту штурмової групи. Загін сам вирішує від якої одиниці зброї відмовитися, для того, щоб використати медика. Персонаж “медик” – ущерб не наносить нікому. Замість ущербу відновлює кількість життів, одно попадання 30% життя. У іншому зброя поводиться як завжди. Завдання медика стріляти по своїх і додавати їм життя. Важливо пам’ятати, що патрони мають властивість закінчуватися; потрапивши в супротивника – медик теж відновлює йому життя; медик має меншу кількість життів і його легше убити, а лікувати медика нікому. Особливості використання – йде ззаду групи і “лікує” поранених бійців. Радіофугас – активується з дистанційного пристрою. Наносить ущерб усім, хто знаходиться в зоні ураження (ущерб 254%).
Оборона:
Активація мертвих гравців здійснюється на базі реаніматорові. База реаніматор – при натисненні на кнопку пожвавлює усіх мертвих бійців оборони, що знаходяться в зоні дії бази. Чужих не пожвавлює. Реанімує необмежену кількість разів, поки не знищена. Пункт поповнення боєзапасу, той же пристрій, що і база реаніматор, тільки інша кнопка. При разовому натисненні на кнопку – додає усім своїм гравцям, що знаходяться в зоні дії 5 магазинів (кількість отриманих магазинів не може перевищити подвійний боєзапас). Кількість натиснень не обмежено, працює доки база не знищена. Поповнює боєзапас тільки своїм, чужим не поповнює.

СталкерСталкер

Сюжетна гра, тривалістю від 3 годин до декількох діб, за сценарієм однойменної комп’ютерної гри.

Гравці – вільні сталкера, які борознять простори “зони” у пошуках артефактів. Артефакти їм потрібні, щоб продати їх і заробити якомога більше “грошей”. Ігрова грошова валюта – лазерфранки. Основне правило – кожен сам за себе. Об’єднуватися в угрупування, звичайно ж можна, але треба пам’ятати про те, що переможець буде один. Той, хто в ході гри збере найбільшу кількість артефактів. Можна наймати до себе в допомогу будь-яких інших сталкерів, заздалегідь обумовивши з ними умови найму (артефакти, лазерфранки або просто безкорислива особиста симпатія). Але переможець буде один.

Гра проходить в режимі нон-стоп. На початку гри усі гравці стартують з однаковими характеристиками (однакова кількість життів, однаковий ущерб, однакова кількість боєприпасів, і однаковий час до пожвавлення). Убиті гравці стоять на місці нерухомо до тих пір, поки зновуне оживуть. “Убиті” гравці не можуть перешкоджати їх грабежу, будь-який живий гравець може їх пограбувати. “Мертвим” забороняється виконувати які-небудь дії, навіть пересуватися. Залежно від зроблених апгрейдів, характеристики зброї гравців покращуються. Можна поліпшити різні параметри, від кількості життів до автоматичного відновлення життів, збільшити ущерб зброї до стану одне попадання – один “труп”, зменшити час необхідний на перезарядку, збільшити кількість патронів в магазині і кількість самих магазинів, зменшити час необхідний для воскресіння. загалом, багато чого ще. Усі артефакти і готівка переносяться в суворо відведеному місці.

При виявленні, що гроші або артефакти носяться в невстановленому місці – гравець карається штрафом. Чекова книжка, в якій записується кількість здобутих артефактів, не крадеться, але у разі її втрати і невідновлюється (хоча може і бути повернена власникові за винагороду).
Заробленими в ході гри лазерфранками, сталкера розпоряджаються на власний розсуд: за них можна купити різні апгрейди зброї, за них можна купити корисну інформацію, можна найняти інших гравців до себе в угрупування, можна підкупити бандитів.

Заробити лазерфранки можна декількома способами :
– продати здобуті артефакти
– виконати квести і отримати свою нагороду
– отримати в якості оплати від іншого учасника або сталкера
– отримати перемогу над угрупуванням супротивника занаказом свого командира
– перемогти у бою на арені, виграти на тоталізаторі під час бою на арені, поставивши на одного з гравців
– пограбувати мертвого гравця.
Добути артефакти можна:
– знайти на території ігри
– отримати в якості оплати від іншого учасника або сталкера
– обчистити чийсь тайник
– купити або обміняти у інших учасників
– виконавши квест
– пограбувати мертвого гравця
– виграти у Чорного Сталкера
– пограбувати мертвого ігрового персонажа (Снорка, Контролера, бандита)
Кожен вид артефакту надає право на апгрейд своєї зброї, якщо вам цей апгрейд не потрібний, артефакт можна продати або обміняти у інших персонажів або просто подарувати.

Тепер про труднощі і небезпеки, що підстерігають сталкерів за кожним деревом, кущем або дверима…

Снорк – мутант, що не залишає шансів своїм жертвам, якщо підкрадеться занадто близько. Його легше убити, поки він далеко від вас. Може з’явиться з нізвідки або буквально звалиться з неба. Убивши його, не забудьте обшукати персонаж. Часто у нього є приємні сюрпризи. Усі трофеї убитих сталкерів, снорк фанатично зносить в один зі своїх тайників, і коли ніхто не бачить – трепетно ними грає. Виявивши такий тайник, сталкер повиннен як найшвидше його обчистити і забратися звідти. Інакше вміст сумки сталкера – опиниться в новому тайнику Снорка. Снорку гроші не потрібні, він їх не краде і купити його за гроші не можна. Є артефакт (рука Контролера), яка підпорядковує Снорка на 15 хвилин. Досить просто віддати артефакт Снорку і він служитиме вам вірою і правдою, може навіть привести до своїх тайників або захищати вас від інших гравців, або стати персональним кілером, або поділиться корисною інфою. Але тільки протягом 15 хвилин.  А потім, швидше за все, вб’є.

Контролер – здатний наносити ущерб на великій відстані, знімаючи мало життів. Але після його попадання сталкер не здатний зробити постріл протягом нереально довгих секунд, які здадуться вічністю. Забирає у мертвого сталкера все, окрім грошей. Здатний наносити ущерб одночасно декільком сталкерам і навіть групам сталкерів. Убивши його, можна знайти артефакт – “рука контролера”.

Бандити – угрупування із здичавілих, озлоблених і підступних сталкерів. Вони не можуть торгувати артефактами з Сидоровичем і Техніком, оскільки колись давно сильно з ними посварилися. Із задоволенням продадуть наявні артефакти будь-якому сталкерові, якщо домовляться в ціні. Але немає гарантії, що дадуть вам піти живим після угоди. За гроші із задоволенням виконають будь-яку брудну роботу. Але треба з ними тримати вухо гостро, вони ж все-таки бандити, будь-якої хвилини можуть кинути, або втекти якщо запахнет смаженим.

Джерело радіації – зазвичай невеликі ділянки території, знаходження в яких згубно впливає на “здоров’я” гравця. Проте в таких місцях можна підлікується, або поповнити боєкомплект.

Анамалія – буває як хороша, так і погана. Краще до не їпідходити удвох, але по одному. Якщо з першим нічого поганого не сталося – можна підходити за “плюшками” і другому. Ну а якщо вона погана -то першому не повезло. Його вже можна грабувати.

Чорний Сталкер – хазяїн “зони”. Його убити або нанести йому ущерб неможливо. Залежно від настрою може навіть просто подарувати артефакт, а може і влаштувати сафарі на сталкера. Причому, в другому випадку навіть грабувати не стане. Любить азартні ігри. Залежно від настрою, може пограти в орел-решка за артефакти. На відміну від бандитів програвати уміє і дасть можливість піти з виграшем сталкерові. Украй не любить, коли за ним починають стежити або переслідувати його – дратується і починає вбивати усіх наліво і на право без розбору. Хоча випадковій зустрічі із сталкером зазвичай радий.

Командир Свободи і Командир Боргу – збирають собі угрупування, дають бонусом деякі плюшки своїм гравцям. Їх мета зібрати свою власну команду для виконання певних завдань.За виконання таких завдань платять непогані гроші, у зв’язку з чим часто ворогують один з одним.

Технік – персонаж, який скуповує за вигіднішою ціною артефакти, пов’язані з поліпшенням ТТХ зброї, у нього також дешевше можна і поліпшити ттх своєї зброї. В принципі, добродушний персонаж, не проти і повеселитися.

Сидорович – торговець-барига. Намагається скупити артефакти на халяву. Може поліпшити ТТХ зброї, але дорожче, ніж технік. Зате поліпшення, пов’язані із здоров’ям і захистом, – у нього дешевше, ніж у техніка. Завжди невдоволений тип, що бурчить, але іноді бувають прояснення і теж не проти повеселитися.

Бармен – нагодує і напоїть навіть у борг, продасть або купить будь-яку інформацію. Іноді його інформація дійсно цінна, і навіть дуже.

Штурм-оборонаШтурм/оборона

Проводитися у будівлі.
Гравці, що обороняють, з будівлі не виходять. Ті, що штурмують, можуть переміщатися без обмежень.
Об’єкт оборони (база), розташований у відомому обом суперникам місці. Дими дозволені тільки за межами будівлі. Піротехніка дозволена.
Відновлення життів (респів), у оборони немає, але бекомплет збільшений на 10 магазинів від стандартного. У тих, що штурмують 3 пожвавлення на 1 людину. Виходить співвідношення сил 1 до 3. Як ті, що штурмують, витратять свої пожвавлення, значення не має. Хоч кожен по 3 рази, хоч 1 усі респі на себе використовує. Боєкомплект станадртний.
Час раунду 15 хв.
“Мертвих” виводять на заздалегідь обумовлену точку. Зупинка часу по останньому виведеному убитому.
Завдання штурму: Знищити об’єкт оборони (базу) за менший час, з використанням меншої кількості респів.

Наліт/охорона

Проводиться на відкритій місцевості.
Обмежень по території немає. Дими і піротехніка дозволені.
У охорони респів немає. У нальоту 12 чел/респів. 1 людина = 1 респ.
Час раунду 15 хвилин. “Мертві” виходять в заздалегідь обумовлену точку. Зупинка часу робитися після доставки прапору на точку респа нальоту. Прапор видно інструкторові з точки респа нальоту.
Завдання нальоту: Доставити прапор охорони, на свою точку респа, за меншу кількість часу, з найменшими втратами.
Завдання охорони: Зберегти свій прапор з найменшими втратами.

Встречный бойЗустрічний бій

Площадка на местности 150 м на 50 м, боковые стороныМайданчик на місцевості 150 м на 50 м, бічні сторони позначені скотчем.
Дими і піротехніка дозволені. Ресіов ні у кого немає.
Час раунду 15 хвилин. “Мертві” виходять на заздалегідь обумовлений майданчик.
Завдання обох команд: Повністю знищити команду супротивника протягом 15 хвилин.

СигналСигнал

Проводитися поблизу з об’єктами. Обмежень по території немає.
Дими і піротехніка дозволені.
Команди спочатку розташовуються на рівному видаленні від інструктора з акустичним гудком 200 м, командам відомий об’єкт, біля якого знаходитися інструктор. Респів ні у кого немає.
Час раунду 15 хвилин.
Завдання обох команд: Першими дістатися до інструктора, доторкнутися до нього і зробити постріл, означаючи тим самим, що гравець живий. Інструктор після цього за допомогою гудка подає звуковий сигнал, і час раунду зупиняється. На момент запуску сигналу в 10 метрах від інструктора має бути максимальна кількість “живих” гравців.

1 + 13 =